ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «ІННОВАЦІЙНИЙ РИНОК ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ І СФЕРИ ГОСТИННОСТІ»

  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image
  • image

 19 травня 2020 року в онлайн форматі в Торговельно-економічному коледжі КНТЕУ відбулася ІIІ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Інноваційний ринок індустрії туризму і сфери гостинності».

 В конференції взяли участь 92 учасники: викладачі, студенти, науковці, практичні фахівці сфери туризму та готельно-ресторанного бізнесу з Києва, Харкова, Вінниці, Чернівців, Житомира, Хмельницького.

 З вітальним словом до учасників звернувся голова оргкомітету конференції Олег Вікторович Олійник, д-р юрид. наук, професор, директор коледжу, який обґрунтував важливість інноваційного розвитку туристичної і готельно-ресторанної сфери для економіки країни, визначив сучасні тренди розвитку сфери гостинності та побажав плідної роботи і гарного настрою усім учасникам.

 Конференція проходилапо чотирьох наукових секціях:

  • Секція 1 Сфера гостинності: концепції, стратегії, прогнози.
  • Секція 2 Інновації, інформаційні та digital-технології в сфері ресторанного господарства.
  • Секція 3 Інноватика – проблеми теорії та практики індустрії туризму.
  • Секція 4 Hospitality як ключовий чинник якості обслуговування в готелі.

 Головною метою даної конференції було висвітлення  найбільш актуальних  питань щодо інноваційного розвитку індустрії туризму та сфери гостинності.

 Студенти, викладачі та стейкхолдери обговорили сучасні стратегії розвитку підприємств туристичного, готельного і ресторанного бізнесу,  проаналізували інновації індустрії туризму і сфери гостинності, дали певні прогнози та визначили тенденції подальшого розвитку даної галузі. Особливу увагу на конференції приділили питанням інформаційних  та digital-технологій в сфері ресторанного господарства та туристичного бізнесу. Студентами були представлені доповіді, в яких вони висвітлили найбільш гострі проблеми теорії та практики індустрії туризму, підняли важливі питання  якості обслуговування в готелях і запропонували шляхи виходу на новий рівень функціонування підприємств сфери послуг задля підвищення їх конкурентоспроможності на ринку.

 Всі учасники брали активну участь в роботі секцій, обговорювали  та гостро дискутували щодо пріоритетних напрямків розвитку індустрії туризму та сфери гостинності в Україні та світі.

 Дякуємо всім учасникам конференції! Окрема вдячністьчленам оргкомітету:Осадчій Т.А., завідувачу відділення сфери обслуговування ТЕК КНТЕУ та викладачам-модераторам секцій Сорвіній Ю.М., Скрипник А.І., Гончар Ю.М, Заверусі Н.М. за організацію та проведення конференції.

 За результатами конференції всі учасники отримали сертифікати та збірник тез.

 З матеріалами конференції можна ознайомитися у Збірнику за посиланням  http://tekknteu.kiev.ua/wp-content/uploads/2020/05/Zbirnik-tez-dopovidey.pdf

Залишити коментар